Rețeaua ThinkDigital

Inserturi publicitare în Burzcast

Din luna decembrie 2019, Burzcast face parte din rețeaua de publicitate în podcasturi, ThinkDigital, care cuprinde peste 30 de podcasturi din mai mult de 12 nișe/categorii, însumând peste 230 mii de ascultări și vizualizări.

În data de 8 iulie 2020, agenția ThinkDigital, împreună cu BRAT - Biroul Român de Audit Transmedia, la inițiativa Banca Transilvania au realizat "Podcastul în România, 2020", primul studiu național privind ascultătorii podcasturilor. Poți descarca și analiza studiul de aici.

  • 57% din ascultători sunt bărbați
  • ascultătorii au vârstele între 18-22, 28-34 și 45-59 de ani
  • media de ascultări: 400 - 600 per episod
  • 31% din ascultători îl ascultă prin Apple Podcasts, 16,59% din browserul Chrome
  • primul (din două) podcasturi românești care oferă capitole MP3
  • țările audienței: 56,87% - Romania, 13,09% - US, 7,47% - Spania, 5,8% - UK, 2,92% - Germania, 2,73% - Franța
  • https://burzcast.ro are un trafic de 21,5 mii de vizitatori unici pe lună
  • minim 3 - 5 episoade pe campanie pentru eficiență maximă

Statistici audiență

Burzcast are o vechime de peste 8 ani și a însumat peste 865 de mii de ascultări.

Reclamele sunt postate în cadrul conținutului audio, în 3 segmente (pre-roll, mid-roll și post-roll). Reclamele sunt postate în cadrul shownotes, pe site-ul https://burzcast.ro, sub prezentarea episodului, ca titlu și URL. Reclamele sunt postate în capitolele MP3-ului, ca titlu, descriere scurtă și URL.

Promovare în Burzcast Podcast

Gazda podcastului, prezintă brandul tău/reclama ta în cadrul conținutului podcastului. Acest lucru face reclama mult mai bine ancorată în conținut, practic prezentând produsul ca parte a podcastului, totul nativ și complet integrat.

Ești invitat la podcast fie pentru un episod întreg sau doar pentru un segment. Gazda sau moderatorul episodului te va ajuta să prezinți produsul într-un mod plăcut și util ascultătorilor, făcând direct integrarea cu partea de conținut propriu-zis.

Reclamele standard sunt cele pe care le auzi și la radio, unde un spot publicitar este inserat în cadrul conținutului podcastului. Acest spot este pre-înregistrat și este clar delimitat ca format și producție audio.

Tarife insert-uri publicitare în Burzcast

Tip insert Reclamă standard Reclamă nativă (citita) Segment/Episod sponsorizat
Pre-roll (10 sec.) 180.00 € 225.00 € -
Mid-roll (60 sec.) 360.00 € 450.00 € -
Post-roll (10 sec.) 120.00 € 150.00 € -
Segment standard (10 min.) - - 720.00 €
Episod complet/sponsorizat - - 1200.00 €
Tarifele sunt prezentate în EURO, cota TVA 0%, per episod (un episod pe săptămână).

Reclamele citite de către gazdele Burzcast sunt eficiente deoarece ajung la un public foarte implicat, dedicat, care doresc să audă direct de la oamenii în care au încredere, pe care îi ascultă și susțin.

Subiectele tratate de către Burzcast sunt din zona de tehnologie, antreprenoriat și business. Vezi statisticile audienței.