Poți prezenta produsele sau serviciile tale în podcastul Burzcast, care are o vechime de peste 10 ani și a însumat peste 1.2 milioane de ascultări.
Reclamele sunt postate în cadrul conținutului audio, în 3 segmente (pre-roll, mid-roll și post-roll) și figurează în shownotes, pe site-ul nostru (sub prezentarea episodului, ca titlu și URL) și în capitolele MP3-ului (ca titlu, descriere scurtă și URL).
Poți prezenta produsele sau serviciile tale în cadrul conținutului audio, în 3 segmente (pre-roll, mid-roll și post-roll) și figurează în shownotes, pe site-ul nostru și în capitolele MP3-ului.
Gazda podcastului prezintă brandul tău/reclama ta în cadrul conținutului podcastului. Acest lucru face reclama mult mai bine ancorată în conținut, practic prezentând produsul ca parte a podcastului, totul nativ și complet integrat.
Ești invitat la podcast fie pentru un episod întreg sau doar pentru un segment. Gazda podcastului te va ajuta să prezinți produsul într-un mod plăcut și util ascultătorilor, făcând direct integrarea cu partea de conținut propriu-zis.
Reclamele standard sunt cele pe care le auzi și la radio, unde un spot publicitar este inserat în cadrul conținutului podcastului. Acest spot este pre-înregistrat și este clar delimitat ca format și producție audio.
#123, 26.01.2024
#122, 30.09.2023
#121, 21.09.2023